Şubat 25 2022 0Comment

Farklı coğrafyalardan gelen taleplere arz edilen ürünün içeriği farklı olmalı

Her yapının her projenin birbirinden farklı malzeme ihtiyacı olduğunu vurgulayan Nil Tiritoğlu İnşaat ve Malzemeleri Yönetim Kurulu Başkanı Mimar Nil Tiritoğlu, verimlilik sağlanabilmesi için aynı malzeme talebi olsa dahi farklı coğrafyalardan gelen taleplere arz edilecek ürünün içeriği farklı olması gerektiğini belirtiyor.

2012 yılında Ankara’da Nil Tiritoğlu İnşaat ve Malzemeleri olarak kurulan kökeni Murat Tiritoğlu A.Ş’ye dayanan Nil Tiritoğlu İnşaat ve Malzemeleri, eskiyi ve yeniyi harmanlayarak kendi sektöründe örnek teşkil eden, dürüst ticaret ve kaliteli hizmet anlayışını temel alacak yeni nesil bir firma düşüncesiyle faaliyet gösteren bir marka.

“FARKINDALIK YARATMAYI SEÇTİK”

Yeni Nesil sloganıyla hareket eden Nil Tiritoğlu İnşaat ve Malzemeleri’nin Yönetim Kurulu Başkanı Mimar Nil Tiritoğlu, bu sloganla şirketlerine taze kan geldiğini yani; yeni jenerasyonun iş başında olduğunu, bir kabuk değişiminin yaşandığını, dinamizmin egemen olduğunu vurgulamak amaçlı seçtiklerini ifade ediyor. Tiritoğlu, “Biliyorsunuz ki çok hızlı bir çağdayız. Her ne alanda faaliyet göstermeniz fark etmez, kişisel hayatımızda bile, gelişmeleri yakından takip etmek durumdayız. Güncel kalmak çok önemli… İnşaat da hızla gelişen bir sektör, ancak firmalar risk almamak için yeni malzemelere veya yeni teknolojilere sıcak bakmıyorlar ki işte o zaman esas riski alıyorlar. Sonucunda ise birbirinden farkı olmayan bir sürü firma korkunç bir rekabet girdabında kaybolup gidiyor. Biz farklı olmayı, farkındalık yaratmayı seçtik. Firmamızı, biz ve diğerleri olarak ayrıştırdık. Yaklaşık yedi senedir kullandığımız “Yeni Nesil” sloganını bu sene 2019’da “Yeni Nesil’de Fark Var” olarak güncelledik.” diyor.
Toptan inşaat malzemeleri satan bir firma olarak yalnızca satış değil, proje detay çalışmaları da yaptıklarını belirten Tiritoğlu; doğru ürünlerin, doğru detaylarda kullanılması için müşterilerini bilinçlendirdiklerini, uygulama yapacak ustaların konu hakkında eğitim almalarını sağladıklarını aktarıyor.

Yapının sadece betondan ve demirden oluşmadığını hatırlatarak amaçlarının uzun ömürlü sağlık yapıların inşa edilmesi olduğunu dile getiren Tiritoğlu, genç bir ekip olmaları sebebiyle hızlı hareket ettiklerini açıklıyor. Tiritoğlu, “Bu konuda müşterilerimize sağladığımız en önemli avantaj zaman… Para ile satın alınamayan zamanın ne kadar çok verimli kullanılmasını sağlarsak müşterilerimize o kadar faydalı oluruz. Nitekim zaman açısından doğru ilerlemeyen her proje yatırımcısının maliyet giderlerini artırıyor.” diye konuşuyor. Müşterilerine sundukları çözümlerin, uygulaması kolay olması sebebiyle zaman kazandıran malzemeler olduğunun altını çizen Tiritoğlu, bunları yeni nesil inşaat malzemeleri olarak gruplandırdıklarını açıklıyor. Ayrıca mevcut olan yapı malzemelerinin gelişen teknoloji ile desteklenerek, yeni bir forma dönüştürülmesine de yeni nesil yapı inşaat malzemeleri dediklerini ifade eden Tirirtoğlu, “İnşaat, ülke ekonomisinin lokomotif sektörlerinden biri… Günümüzde herkesin zamanı kısıtlı ve herkes bir telaş içerisinde. Zamanı minimize etmenin en güzel yolu malzemeleri iyi tanımak ve sunmak. Yeni nesil bakış açımızı böyle özetleyebiliriz.” diyor.

Yalıtım bir sistem olarak düşünülmesi ve de ısı yalıtımı, su izolasyonu, ses yalıtımı ve yangın yalıtımı olarak ele alınması gerektiği dile getiren Tiritoğlu, her yapının her projenin birbirinden farklı malzeme ihtiyaçları olduğuna dikkat çekiyor. Konut, tünel, otoyol inşaatlarının malzeme taleplerinin ayrı olduğunu ifade eden Tiritoğlu, aynı malzeme talebi olsa dahi farklı coğrafyalardan gelen taleplere arz edilecek ürünün içeriğinin farklı olması gerektiğini aktarıyor. Ankara’da kullanılan yalıtım malzemesinin niteliğinin, Adana’da kullanılacak olan yalıtımın niteliği ile aynı olmaması gerektiğiyle ifadesini örneklendiren Tiritoğlu sözlerine şu şekilde devam ediyor: “Bu farklılıkların yanı sıra özel tasarım yapıların farklı geometrileri de “özel üretim” malzeme ihtiyacını doğurmaktadır. Eğitimli kadromuz sayesinde, piyasada olmayıp talebi hazır olan yeni nesil inşaat malzemelerinin satışına başladık. Her müşteriye satış yapacağız diye ofansif davranmıyoruz. Hedef müşterilerimizi iyi biliyoruz. Onlarda bizi çok iyi bilir. Günü kurtarma amaçlı ticaret yapmadığımız için her satışımızın sonuna kadar arkasındayız. En önemlisi “doğru malzemeyi, doğru müşteriye doğru ticaret ile arz etmek” firmalarımızın kalite göstergesidir. Satış öncesi ve satış sonrası desteklerimizle sektörde daha önce yapılmayanları yapıyor, malzeme seçimlerinde veya uygulamalarında doğru bilinen yanlışları düzeltiyoruz. Kalifiye ustaları sektöre katmak adına usta eğitim merkezlerine yönlendirme yapıyoruz. Projeyi anlamak çok önemli. Bizim için her şey satış değil. “

Güncelleme Tarihi: 09 Ağustos 2019, 15:05

 

Kaynak: https://www.stendustri.com.tr/insaat-ve-malzeme/farkli-cografyalardan-gelen-taleplere-arz-edilen-urunun-icerigi-h101934.html